sista delen på el frågestundo

mer har frågat:
har du inte tänkt på att a.r är den äckligaste mest egotrippade personen i världen? och att han bara söker efter ett onenightstand.
Jag svarat: hur kan du säga säga något sådant?!ävenom a.r kanske ligger runt lite nu så är de bara för att han försöker hitta den rätta, efter att a.r har haft lite "myspys" med mig kommer han aldrig att kryma ner i någon annans säng. han är faktiskt den mest omtänksamma person som jag vet! och äcklig hur kan du ens he a.r och äcklig isamma mening? oj gjorde det just själv *panik*!
   
Beundrare har frågat:
Hur ser dina morgonrutiner ut? :)

Jag svarar:
vaknar till den ljuvliga mellodin av tuppen kl 6 sedan, sedan går jag ner och gör en en ordentlig frukost bestående av nybakad kladdkaka och stekta ägg. efter de pillar jag navel ludd och rensar öronvax. edan tar jag på mig något vackert och borstar tänderna, vattnar blommorna och går till bussen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0