Kär & galen!

Hejsan alla snygga hippa och coola läsare! jag ville bara säga att jag har haft ett maraton och kollat på en massa olika serier om hur man ska göra för att en tjej ska få blickar på sig och kan verkligen säga att det var underbart . Jag fick en massa tips om hur jag kan göra för att få A.r att dra sig till mig.

Här är en lista:
Ha push-up Bh ( synd bara att jag inte använder bh än)
Använda smink( men det stämmer ju verkligen inte ihop med låten du e så vacker utan spackel!! vad ska jag tro??)
Se oskuldsfull ut , alltså blicka sött med ögonen. ( men när jag försökte göra det hemma trodde mamma jag hade tix..)
Dra handen genom håret ( tyvärr har jag för fettigt hår för detta)
Eftersom jag inte kan göra nått av det här så tror jag redan att jag är så snygg som man kan bli! :)
 

Ps. hittade nya trosor i stan igår med mamma. mycket fina!:)
Puss i ljumsken / M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0