the day of love

igår var de allan hjärtans dag, och gissa vars jag spenderade den jo hos a.r så klart, vi mös på och hade jätte trevligt iallafall han, jag satt mest på bron och rrös medans han satt i soffan och såg en film. jag hade planerat allt! rosor, hjärtformad choklad och sexigaunderkläder (ångrar i efterhand att jag inte kläddepå mig mer) men han öppnade inte, kan inte förstå att han inte hörde mina bankningar och höga opera sång... han måste haft hög volym på filmen!
chokladen var iallafall god och jag hade fin utsikt på min valentin så jag tyckte de var lyckat♥
besta alla hjärtans dag ever!!♥
har lite köldskador men annars är de bra med mig, hur var er valentinsdag mina fina läsare?

pussis i ljumskis/ Mis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0