tio dagar

  1. en bild på på mig och min idol
  2. en bild på min favorit klädsel
  3. en bild på en som betyder allt för mig
  4. en gammal bild på mig
  5. en bild på min framtids vision
  6. en bild på min största skräck
  7. en sexig bild på mig
  8. en bild på min favorit plats
  9. en bild som beskriver mitt liv
  10. en bild på mina intressen

jag har set att alla andra med blogg gör en lisa med bilder, så jag tänkte oxå göra det, hoppas ni gillar allt, jag tycker de ska bli roligt, vill bara att a.t verkligen ska se alla bilder så han får veta mer om mig!♥ på tal om nått helt annat så har jag tänkt försöka  få bil aupair i a.r:s familj, har hört att det ska vara ett bra sätt att få kontakt! hoppas bara att han inte har en lillebror, det e ju a.r jag vill ta hand om!♥
HOPPAS NI HAR DET BRA, FÖRLÅT FÖR DE STORA BOKSTÄVERNA MEN JAG KAN VERKLIGEN INTE HITTA NÅN KNAPP SOM GÖR DOM SMÅ IGEN! NI FÅR LEVA MED DET NU SKA SKA JAG FÖRSÖKA RÅDFRÅGA A.R OM VA HAN TROR ÄR FEL! OM JAG VÅGAR....♥♥

PUSS I LJUMSKEN/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0