sola och bada i a.r:s lada!

hjälp jag är en firre! det är min ny favvo film, vet ej varför men jag börjar tänka på a.r av den filmen!
hejsan iallafall! nu när jag har börjat natur inser jag nog att jag har haft lite fel! jag trodde att kemi handlade kemin melln mig och a.r! jag trodde fysik handlade om den fysiiska kontaktet mellan oss och jag trodde att biologi endast skulle handla om saker som jag inte ens vågar nämna, tänk om nån ser det?
trodde även problemlösning handlade om att lösa de små problemen i vårt förhållande! har alltså missupfattat allt! jag funderar på att byta till bygg, allt för min cowboy!♥♥♥


min favvo film!

MIN FAVVO COWBOY!♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0