Perfekt

Hejsan! Dagen är perfekt, det är palt till lunch och här sitter jag i kafeterian och glor på a.r! Han tittar tillbaka på mig med sin hetaste blick!!! Eller jag tror att det är den blicken han ser på mig med! Jag älskar min pojk!<3 somsagt funderar jag på att bjuda ut honom! Tror vi ska fara till blomaffären och sen ska jag göda honom i skolans matsal! Hoppas det är blodpudding så jag kan dra min planerade raggningsreplik! " den här puddingen är inte alls lika fin och god som puddingen mitt emot mig" och så sitter han mitt emot mig!<3 jag vet att jag skrivit denna tidigare men förra gången fick jag ju aldrig tillfälle och dra den! Jag älskar dig a.r, du e min cowboy och jag e din cowgirl!!!!<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0