önskan är stor efter a.r:s skor!

hallihallå alla luppar där ute!
som ni kanske hör på mitt språk går jag numera natur!
jag går det för att lära mig mer om natren så att jag och a.r kan leva fullt t tillsammans, på sistonde har jag fyllt år! det enda jag önskade mig var a.r men det fick jag självklart inte, jag blev förkrossad, för till hans hus och satt och sjöng snapsvisor utanför hans fönster( jag kan inga andra låtar förutom nanne men jag var inte sugen på hennes musik vid detta tillfälle) han släppte aldrig in mig, jag la mig på gräset och somna, det var ganska skönt! istället fick jag ett par mycket fina trosor som jag vet att a.r älskar! han ska få se på dom någongång!<3
HJÄRTA!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0