once a belieber, always a belieber!♥

hejsan!
inatt drömde jag om a.r! det var en härlig och fin dröm! idag har jag även ätit en halv tårta och ska snart äta den andra halvan, mmmmmmm... jag älskar den, den ser ut och smakar som a.r!♥ eftersom det ät lördag borde jg få mitt lördagsgodis, men eftersom jag int får tag på a.r får jag sitta helt ensam (hoppas vi har en till tårta) men jag hoppas att a.r ska komma, ger aldrig upp! JAGA HONOM TILLS HAN ÄR MIN! JAG SKA HA MIN COWBOY I VÅTT
OCH OCH TORRT! tänkte gå och smida planer på hur jag ska kunna slå upp tältet på lättast sätt, hoppas han släpper in mig i sitt hus när han ser snygga mig ute på sin gård! fundera på att ta med en flytmadrass och flyta omkring i kornas vattenskål. men vi får se!

önska mig lycka till!
puss i ljumsken/ M

min favvo tårta, bakad med kärlek till a.r!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0