min dag♥

hejsan alla mini me!
idag har jag varit i skolan! jag satt i kafeterian efter lunchen och självklart var ju a.r där! min hunk!!♥ går ju endast till kafet för att få dreggla över honom!
annars har jag klurat ut vad jag ska göra med fisken som jag skrev om tidigare! ska köpa en lax och hänga den på hans ytterdörr, tror han tycker om och tänder på ljudet av slaskande fisk mot dörren! det gör iallafall jag♥
min pojke ska ha det bästa, därför blir det ingen sill på dörren utan en hel lax! vad säger ni om det? vem skulle inte vilja ha en fisk på dörren? den där härligt friska luften från fisken är underbar!!!!♥
Ni får ju gärna kommentera, jag hör inte så mycket från er...! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0