lika barn fiskar bäst!



fiskar verkar ju vara nått vi har som gemensamt intresse, eftersom dehär var i somras och jag inte har kvar firre så funderar jag på att köpa en lax på ica och ge till honom, eller kanske hänga den på ytterdörren! jag vet inte än men jag ska fundera på vad som blir bäst! kanske bjuder ut honom på en hemlig fiske dejt! istället för att följa lappar för att komma fram till mig och båten ska det ligga sillar utspridda som ledtrådar på vägen! tror han skulle uppskatta detta väldigt mycket!♥♥♥ bestämde mig för tre hjärtan i detta inlägg. ett för mig, ett för a.r och ett för fiskarna! känner mig kärleksfull nu...

de är inte lejt - med fiske dejt

puss i ljumsken / M©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0