A.R är mitt liv, helt klart!<3

FÖRLÅT för att jag inte har bloggat på flera månader... men jag har hunnit börja på en ny skola där jag inte träffar a.r lika ofta och därför har jag varit så nere på sistone!!! men ibland händer det att jag ser hur a.r går omkring i skolan och jag glömmer helt tid och rum, som jag sagt tidigare hoppar mitt hjärta till knäskålen och gör snurrisar, varje gång det händer är det en fin tid i mitt liv!
jag måste komma på något som gör att jag få träffa honom oftare, jag funderar på att slå upp ett tält på baksidan av hans gård, jag är säker på att han skulle bli jätte glad! somsagt vill jag flytta närmare tösen så jag får spendera mer honom! jag vill gärna ha tips på vad ni skulle ha gjort om ni var jag!?
A.R är mitt allt, älska honom i vått och torrt! <3<3<3<3<3
tänkte på min prins när jag skulle äta och då började jag skaka så jag missade munnen! min pojk<3

Ska snart gå och sussa, hoppas på att drömma om A.R!<3
puss i ljumsken/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0