WOW

Igår på skolan pratade a.r med mig!!!!!!!! :D♥ eller nästan iallafall... han pratade med hampus och jag stod bredvid! jag kände de små parkinsongubbar som skakade inom mig! jag darrade..♥ min älskling tittade till och med på mig, det kanske var för att jag råkade dreggla lite på golvet men det är ju faktiskt sånt som händer, vem har inte varit med om det liksom? har faktiskt inte pratt med a.r sedan jag slutade på hortlax och det gör mitt lilla fladdermushjärta väldigt ledset, jag känner att jag måste prata med honom för att orkar stänga av väckarklockan på morgonen! han är mitt allt!




♥♥♥ tre hjärtan även här, fast nu får skibbo ett och fiskarna inget!

Puss i ljumsken/M


Kommentarer
Postat av: frillan

hej moa!! :D

fin blogg :D

2011-11-17 @ 21:46:03
URL: http://frillanochemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0