bild 6, min favorit plats...


min favorit plats är helt klart på blomster ängen jag älskar verklingen blommor...♥
hejsan alla mini moor där ute!
jeftersom min favoritplats på hela jorden är på ängen ska jag bjuda a.r på en vacker och väldoftande dejt!! (ja, jag ska duscha) men ett problem har uppstått... det är ju november!! vet inte om jag  klarar av att vänta såå otroligt länge på en blomster dejt med a.r! måste göra något fort! mitt liv är inte lätt... jag saknar a.r, jag har insett att det kommer bli väldigt kallt att tällta på hans gård och den färska och fint luktande fisken jag hängde på hans ytterdörr förra veckan har frysit...men jag tror ända dejten är värd att vänta på, a.r kanske får vårkänslor!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0