en evig längtan.

kära dagbok!
idag är det en jobbig dag, jag längtar efter a.r så mycket att det värker i blodpumpen. som alla andra dagar har jag åkt slalom det är ganska jobbigt eftersom att lift pojkarna raggar på mig och det märker man väldigt tydligt. deras blickar säger hur mycket dom vill ha mig men min blick säger att jag har a.r. jag tror att det är min blommiga skoteroverall som drar till sig deras blickar. annars så har jag ikväll ritat en bild på a.r han blev lika snygg som i verkligheten, ni ska få se den snart. somsagt så börjar skolan på måndag och jag håller på att längta ihjäl mig, jag tror att jag ska försöka mig på en till lunch-date men honom eftersom att han inte dök upp förra gången och jag kör på samma outfit som var tänkt, han kommer älska den!!!!!!!!!



pirriga pussar / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0