Hemligt kär, som i en dröm

Hade en pn när jag kom hem från skolan och jag drömde om honom ännu en gång, vilken dröm, dreams do come true, right? får hoppas! Jag drömde att han log mot mig jättelänge och sen frågade han om jag ville gå på bio med honom och efter det plugga inför hk provet som vi har på torsdag eller han har haft men han har facit (jag har tjuvlyssnat p bussen ner till umeå en gång)  och han skulle köpa frukt så vi kunde göra fruktsallad sen skulle vi sova tillsammans, han la sig så nära mig att han brände hål i mina kl'der för att han e så het! mums! my little muffin! sen väcktes jag av klockan.....

ska nog gåoch lägga mig nu så att jag kan drömma om honom igen! miss him so much!


jag i mörkbrunt, andra från höger! :) messar med honom och ni ser hur min tunga drömmer om hans mun!!!! MUMS (Gothia i somras)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0