all i need is a.r!♥

förlåt att jag inte har bloggat nånting, men a.r har inte varit på skolan och därför har jag inte haft nån motivation. Det är a.r som gör mitt liv värt att leva och om han inte är på skolan nån dag och jag inte kan smygtitta på honom blir jag ledsen..... men iallafall så var han tillbaka idag och var verkligen snygare än nånsin, vet inte varför men det kanske beror på att jag inte sett han på 2 dagar????? Ikväll måste jag studera till mitt biologi prov som jag har imorgon, jag hade tänkt höra med a.r om han kunde hjälpa mig men insåg sen att jag inte hade hanns mobil nummer. så om nån har hans nummer kan den gärna få lämna det i en kommentar så skulle jag bli glad :D tänk er jag och a.r som sitter i soffan nära varandra med en piggelin och en biologi bok, tror ni inte att han skulle uppskatta en såda myskväll tillsammans med mig???? det tror jag! om man tyder blickarna han ger mig på skolan ser man verkligen hur mycket han tycker om mig och vill vara med mig. nu ska jag försöka ta reda på hans mobilnummer, wish me luck!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0