frågestund del 3

UFNDKLSJXM har frågat: är det bara jag eller börjar du också tänka på ris när du hör a.r s namn?

 jag svarar: jag börjar inte direkt tänka på vanligt ris men om jag tänker efter så börjar jag tänka på ris a la malta, den sötare varianten av ris eftersom a.r är så farligt söt!

UFNDKLSJXM har frågat: tycker du inte det skulle vara bättre om a.r hade 4 ögon så du ser dig själv som 4 personer när du kollar in i hans ögon?!?!?!?

 jag svarar: självklart hade det varit bra med fyra ögon på min man men om jag tänker efter så kanske det inte är det finaste, 6 ögon hade varit snyggare men eftersom det hade blivit väldigt trångt i a.r:s ansikte med så många ögon så får jag nöja mig dom 2 underbara han redan har! jag behöver inte se mig själv i hans närhet! han e så mumsig min mumsbit!

UFNDKLSJXM har frågat: har du någongång varit instängd i en låda med en japan?

 Jag svarar: räknas i drömmarna??? har drömt ganska många gånger faktiskt att jag varit instängd med en japan, funderar på att pröva nästa gång jag ser en! det kanske skulle vara trevligt att knyta lite kontakter med folk från utomstående länder. det enda problemet kan vara språket, men de e ju klart, han kommer ju att förstå vad jag säger eftersom jag kan prata alla språk men inte riktigt förstå när jag hör det!

 batman har frågat: har du någonsin fundera på hur a.r skulle se ut i skägg?

Jag svarar: har haft mina funderingar faktiskt. jag tror att han skulle vara väldigt attraktiv i lite skägg, han får ju bara inte ha långt rött skägg eftersom jag är rädd för män i sådant. men a.r passar nog i allt, han är så stilig! även fast skägget skulle dölja hans sexiga haka så skulle det ju ta fram mannen inom honom och det gillar jag!


a.r lite olika skägg! puss i ljumsken /M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0