svar 4 you on the frågestund! del 1

helst annonym har frågat: har egentligen typ tre tusen frågor till dig mossan, men jag börjar väl så får vi se hur långt jag kommer.
1. Beskriv dina känslor för a.r med ett enda ord.
2. Hur många tänder har du?
3. Är du rädd för älgar?
4. Hur högt skulle du skrika om du blev stucken av en geting?
5. Vad tycker du om Markoolio?
Hoppas att du svarar ytterst seriöst och uppskattar länkningen på min yberbogg! /PUHBJÖRN, DIN NALLE PUHBJÖRN ♥

jag svarar:
1. muskligt

2. 22,5! har en halv tand mellan famtänderna! ni ska få en bild sen! lovar!!!

3. har en liten rädsla för djur med horn men eftersom älg heter moose på engelska och moose nästa låter som moster och a.r mest troligt har en moster så tycker jag om dom! dessutom tappar älgarna sina horn på vintern! :)

4. jag har faktiskt blivit stucken av en geting! det var en gång på en fotbollscup, jag skulle sätta mig ner och plocka/lukta på blommorna när getingen plötsligen stack mig i min rumpestump och då skrek jag som aldrig förr. alla matcher avbröts och jag tror till och med att a.r hörde det hemma i hemmingsmark!

5. man hör ju på hans namn att han är cool! dessutom har han ju en fin fin förmåga att skriva väldigt djupa pch rörande texter! han är också en av de artister som har finast mening med sina låtar! tyvärr har han inte ett utseende som tilltalar mig! a.r ska de ju va!


Puss i ljumsken / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0