just 4 you! frågestund del 2

Lulle har frågat:
Hej min allra största idol, vill bara säga att du är min förebild och jag gråter av lycka inombords varje gång jag ser dig!

Sen undrar jag: Om du var tvungen att välja mellan att aldrig mer kunna lukta i a.r's skor (för jag vet att du gör det hela tiden när han är och duschar efter gympan) eller att aldrig mer lukta på en blomma, vad skulle du välja då?

/ditt allra största fan!

Jag svarar:
även om jag älskar blommor så var detta en lätt fråga, a.rs fotdoft är sjukt mycket bättre, brukar smyga in i herrarnar ombytesrum och sno dom ibland har faktiskt 5 par svettiga a.r sockar hemma!♥

yourbiggest fan nr 1! har frågat:
vad är det pinsammaste du gjort i hela ditt liv?
vilka är de 3 snyggaste killarna du vet?
vad vill du ha i julklapp (förutom a.r)?

jag svarar: det pinsammaste var nog... hmm.... jag har nog aldrig gjort nå pinsammt... eller? jo... en gång... eh... äh fan har blogg torka!

hottie listan:
1. a.r
2. justin bieber
3. mark levengood
 



nu har ju julen redan varit men jag önskade mig, en vandrande pinne som jag skulle döpa till hubert men det fick jag inte :'(
   
Anonym har fågat:
Hur tror du att din o ar:s framtid ser ut? är ni tsm? osv, tell us!
jag svara: hahaha tell us = tellus = jorden! den ser ut som en blomsteräng, blommig ljus och livfull, ganska upphetsande också!♥
   
Polkan har frågat:
När träffade du a.r första gången? Var det kärlek vid första ögonkastet? Puss!
jag svarar: det måste ha varit när jag började sjundeklass! jag såg honom sitta där i skolan så het som solen själv! det var helt klart kärlekvid första ögonkastet, fick till och med stirrblick och höll på att gå in i en stolpe! det är kärlek, kärleken är ljuvlig ibland oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0