helgen

tjeeeena!

vad tycks om min nya design??? själv är jag sjukt nöjd!!! :D <3
I helgen har jag inte gjort så mycket,  har  saknat a.r sjukt mycket och hoppas att jag ser honom mycket i skolan under dom sista dagarna innan påsklovet<3<3<3. en sak som är sjukt bra är att a.r har fotboll med mig imorgon och jag har planerat att springa vid han under hela träningen och om jag får chansen ska jag springa in i han, de är en sån underbar känsla när jag rör hans hud, det känns som när man suttit länge i en bastu och sen hoppar i det kalla vattnet, visst är det underbart?? igår var det även 24 här och när jag fick veta att a.r var där slängde jag mig direkt på mopeden och gasade men när jag kom fram visade sig det att det kostade men ingenting stoppar mig så jag satt ute på trappen hela kvällen i hopp om att den snyggaste killen som finns i hela världen skulle komma ut men han kom aldrig..... så jag var tvungen att åka hem :( får ta igen den missade tiden av smygtittande imorgon, ska ställa mig utanför hans klassrumsdörr och vänta och när han kommer ut ska jag följa efter honom som vanlig, önska mig lycka till!!!!
gjorde den här idag när jag saknade a.r så mycket!! hoppas han ser den, det skulle betyda massor för mig!! <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0