Grrrrr.... <3

kära dagbok!

idag på skolan såg jag a.r när vi satt och spelade kort i uppis! jag tittade och dregglade på honom så länge jag kunde innan han var tvungen att gå! mitt hjärta gick i tusen bitar när han gick, åh vad jag älskar honom!!!<3<3<3
imorgon är det fredag och vi har nationella prov i engelska direkt på morgonen, när vi har gjort första delen så har alla ett hål på 30 minuter och då hopas jag att a.r sitter i uppis så jag får känna fjärilarna i magen, om han inte är där ska jag leta upp honom och sen förfölja han!! Juste, när a.r var i hemavan var en av mina kompisar också där, hon hälsade till honom från mig och jag vet att han tycker att det var mysigt, nu måste han ju bara vara lika kär i mig som jag är i honom eller hur?! nu måste jag sluta, ska titta på lite bilder av a.r innan jag går och sussar jag vet att jag kommer drömma om honom!!<3<3

 
tänker på a.r när jag läser detta!


kanner mig tvungen att lägga ut en bild av min älskling!! åh, min prins!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0