GENTLEMAN!!!!!!!<3

halli hallå bloggen och puss i ljumsken!!!

igår på skolan hade vi elevråd och vi fick bullar! a.r var även där och jag smygtittade somvanligt på honom och när han tog saft före mig och jag sa att jag vill ha saft också så gav han mig sin saft och hämtade ny till sig själv!!  han är en sån gentleman och när jag fick hans saftglas snuddade min hand vid hans och min mage började bubbla av iver och kärkek, ungefär som när man har för mycket gaser som vill ut. det är en fantastisk känsla och jag hoppas att det händer något snart, ska försöka mig på en ny lunch date i min vanliga snygga klänning annars tror jag nästan att jag ska fråga på honom!! vad tycker ni jag ska göra söta bloggläsare??????

aja, ska gå och drömma om min kärlek till a.r och hans fantastiska kropp!! <3<3<3


pirriga pussar!! / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0