framtiden är ett ?

hallåå...

igår på fotbollen råkade min kompis knäa a.r mellan benen han fick väldigt ont och jag var snabbt där och tröstade honom, han ville inte att jag skulle vara där den här gången heller men jag stannade och trotsade det han sa för att jag innerst inne vet att han älskar mig.  direkt när det hände började jag tänka på hur våran framtid kommer bli, tänk om han inte kan bli pappa till mina små barn i framtiden?? :( jag kommer bli förkrossad om det inte går för min dröm är och har alltid varit att få se små kopior utav a.r springa runt i mitt blivande hus. får hoppas på det bästa och kommer fortfarande titta väldigt mycket på honom snart kommer han inse att jag e bruttan i hans liv vänta bara!!!!!!!<3<3<3


gud vad jag längar efter små bebisar när jag ser den här bilden,
a.r kommer bli en famtastisk pappa och en stilig man, jag bara vet det!!! <3


a.r är min lejon hane och jag är honan, rawr<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0