back on track and still missing a.r!!

hallihallå blogglådan!!

jag har varit på stugan under påsk och har inte kunnat se på a.r varken irl eller på datan för vi har ingen tillgång till det för jag har varit långt ute i ingenstans... annars så har jag badat för första gången jag trodde det skulle vara kallt men bara tanken på a.r gjorde mig så varm att det kändes som att jag simmade i atlanten!! <333<3333 saknar pirret i magen men eftersom att de känns ungefär som när man har gaser så har jag ändå kännt det ganska ofta men det är såklart inte riktigt samma sak som när a.r finns där. för nån dag sen tog jag mod till mig och puffade a.r på fejjan tror han blev glad när han såg de men han har inte puffat tillbaka än men jag ger inte upp, fånga honom i ljus eller mörker jag ska ha den lilla heta snygga underbara bonden det bara är så!!!!!<3<3<3<3<3<3har köpt en ny tröja idag förresten ni ska få se den här nedanför!!    

hadee bra och tappan inte orken för om nio månader kommer storken!!! <3


erkänn fin, blommig såklart!!!!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0